عاشقانه و عارفانه

پنج شنبه 1 خرداد 1393
ن : SHAHℜÀℳ

همیشه میگن سر بی گناه تا پای دار میره اما بالای دار نمیره 



نظرات شما عزیزان:

parinaz
ساعت22:11---2 خرداد 1393

من زخمهای بی نظیری به تن دارم....


اما تو مهربان ترینشان بودی...


عمیق ترینشان بودی...


عزیزترینشان بودی...


بعداز تو آدمها تنها .خراشی بودندبرمن که هیچ کدامشان به پای تو نمیرسند.


عشق من خنجرت کولاک کرد.

پاسخ:

سلامتی اون کسی که داشت میرفت

گفتم نـرو نمیتونی فراموشم کنی

برگشــت نـگــام کرد

گفتم دیدی نمیتونی …

گفـت: ببخشید شمـــا ؟



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوانوفا و آدرس VAFA-68.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.