عاشقانه و عارفانه

چهار شنبه 21 آبان 1393
ن : SHAHℜÀℳ

دخترخانمی زيباخطاب به رئيس شركت امريكایی ج پ مورگان نامه‌ای بدين مضمون نوشت:

من24سال دارم.جوان،زيبا،خوش‌اندام،دارای تحصیلات آکادمیک هستم.چگونه میتوانم بامردی ازدواج کنم که به اندازه شمادرآمدداشته باشد؟

جواب مديرشركت مورگان:
درآمدسالانه من باآرزوی شماهمخوانی دارد،اماازديديک تاجرازدواج باشمااشتباه است.
آنچه شمادرسرداريد مبادله منصفانه"زيبائی"با"پول"
است.زيبایی شمارفته‌رفته محوميشوداماپول من بعيداست بربادرود.درآمدمن بالاترخواهدرفت اماچین وچروک وپیری جایگزین زیبائی شماخواهدشد.من يک"سرمايه روبه رشد"هستم اماشمایک"سرمايه روبه زوال".پس آدم پولدارنادان نيست باشماازدواج کند.مافقط باامثال شماقرارمیگذاريم اماازدواج هرگز.

امااگرشماعلاوه برجوانی وزیبائی کالاهای باارزشی مثل"انسانیت،پاکدامنی،شعور،اخلاق،تعهد،صداقت،وفاداری،حمایت وعشق "داشته باشیدکه مثل سرمایه من روبه رشدباشدیاحداقل نفع آن ازمن منقطع نشودآنوقت احتمالااین معامله برای من هم سودفراوانی خواهدداشت.چون ممکن است من فاقددارایی های شماباشم ومن بعد ازازدواج برای زندگی مشترک شدیدابه آنهانیازپیداخواهم کرد.

اميدوارم اين پاسخ كمكتان كند...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوانوفا و آدرس VAFA-68.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.