عاشقانه و عارفانه

جمعه 22 اسفند 1393
ن : SHAHℜÀℳ

تا خــــــدا بنده نواز است به خلقش چه نیاز....می کِشم ناز یکی تا به همه ناز کنم....فقط خـــــــــــــدا رو دارم و بَــــــس ...... سکوت می کنم تا خدا سخن بگوید...رها می کنم تا خدا هدایت کند...دست بر می دارم تا خدا دست به کار شود ...خودم را ب او میسپارم تا آرامـــــــــــــــ شوم.....



نظرات شما عزیزان:

سارا یکتا
ساعت22:19---9 فروردين 1394
هر وقت پسرا فرق رنگهای جگری، دونه اناری، سرخ آبی ، لاک ناخونی رو فهمیدن و به همشون نگفتن قرمز ، اونوقت بیان پارک دوبل خانوما رو مسخره کنن ..................زنها مثل میوه اند .هر کدام رنگ ، شکل ،عطر،طعم و مزه خودشون رو دارند.مشکل مردها اینه که عاشق سالاد میوه اند................دقت کردین وقتی بچه ای به دنیا میاد همه جمع میشن چه مامانیهچه خنده هاش مامانیه لباساشو چه مامانیه از بابایی خبری نیست کی یاد بابا میفتن؟؟وقتی پوشک بچه رو باز میکنن میگن ای بابا!!! چقدر ریده؟؟................سلام وب خوبی داری ولی مال منم خوبه . چرت هست ولی طنزه.منو لینک کن و در قبالش کلید یکی از صدها آپارتمانهای ۲۰۰متریمو رو تو دبی بهت میدم.نظرت چیه؟؟؟؟منتظر چی هستی؟؟؟شتر فقط یبار می یاد تو وبتا؟؟؟؟خبرشو بده . پولدار شدنتم مبارک.







پاسخ:سلام ب وبت سر میزنمو لینکت میکنم....خخخخخخخخخ توهم منو پولدار کن الکی مثلا


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوانوفا و آدرس VAFA-68.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.